مدیریت محله گلستان ناحیه یک شهرداری منطقه ۲۲ در گفت‌وگوی اختصاصی با سراج 24:

وجود دکتر زاکانی با تحول عظیمی در شهرداری تهران همراه است/ مشکلات شهر در بلند مدت حل و فصل می شود

سیده زهرا طباطبائی گفت: با توجه به صداقت و روحیه فساد طلبی آقای زاکانی و همچنین سابقه خوب ایشان به آینده شهر بسیار خوش بین هستم.

به گزارش سراج24؛ سیده زهرا طباطبائی فعال فرهنگی و مدیریت محله گلستان ناحیه یک شهرداری منطقه ۲۲ در گفت‌وگوی اختصاصی با سراج24 در خصوص انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران گفت: به نظر انتخاب به جایی می باشد و شهرداری تهران نیاز به یک مدیر مدبر و انقلابی مثل آقای زاکانی داشت.
وی افزود: با توجه به صداقت و روحیه فساد طلبی ایشان و همچنین سابقه ی گذشته و روند خوب مناظرات در انتخابات بسیار به آینده خوش بین هستم. قطعا شهرداری نیاز به تغییر داشت. باتوجه به سالها رکود و عدم پیشرفت و تحول می بایست فردی با نگاهی تازه و با جسارت و سلامت وارد این سیستم شود و با رزومه ایشان، امید تازه ای به این تغییر ایجاد شده است. نوع نگاه و تفکر بسیجی آقای زاکانی و دغدغه مندی ایشان تغییر را در پی خواهد داشت ولی قطعا  ایجاد تحول عظیم به خیلی از عوامل و نهادها و همچنین ‌حمایت شورای شهر بستگی دارد.

طباطبائی ادامه داد: ما باید بعد از چهل سال جهت برپا نگهداشتن یاد امام حسین(ع) و محرم به دولت یا شهرداری وابسته نباشیم مگر در نشان دادن هدف عاشورا و علت جهاد اباعبدالله (ع) به دنیا .. صرف برگزاری مراسم و حتی حمایت گاها مالی دولت و یا شهرداری که بیشتر باعث منفعت عده خاصی میشده به وظیفه خود عمل نکردیم و نتیجه ای که در حال حاضر در بین جوانان مشاهده می شود یعنی راه را درست نرفته ایم.

سیده زهرا طباطبائی در خصوص وجود علیرضا زاکانی در شهرداری اضافه کرد: همیشه به تغییرات خوش بین هستم و فکر می کنم می تواند روند خوبی داشته باشد و فضای خوبی ایجاد شود البته مشکلات زیاد است و زمان نیاز دارد تا خیلی از این ها همچون تکلیف وضعیت سراها و مدیران و کارکنانشان و بهبود بخشیدن به روند کاری و عملکرد ها حل و فصل شود.

وی در پایان با ارائه در خواست هایی از دکتر زاکانی خواستار بکار گیری نیروهای با تجربه در کنار نیروهای جوان و با انگیزه در حوزه های مختلف شهری، استفاده از نخبگان و متخصصین هر منطقه و محله جهت تصمیم گیری به عنوان اتاق فکر و استفاده از ظرفیت های محلی در اجرای پروژه ها با توجه به شناخت بیشتر شد.

اخبار مرتبط

تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت

احداث آرامستان‌های جدید در شرق و غرب تهران